jeudi 25 octobre 2012

Per los joves artistas

David Bromley - The young artist 

Amaia & Mondine s’emparent du blog  pour vous présenter leur projet de centre de loisirs. A vos doodles !

Adiu,

Vist qu'un nombre important de parents son  interessats e que la màger part an pas pogut participar a l'acamp del divendres 12 d'octobre de 2012  rapòrt al projècte de creacion de l'acuèlh de lèser en partenariat amb lo Collègi Leon Còrdas, prenèm l'iniciativa de vos informar sus la situacion actuala del projècte.
Aquèl acuèlh de lèser serà doncas dobèrt als joves de la 6èna a la 3èna. Seguirà l'esperit de Calandreta, donc se va apuèjar sus las aisinas de pedagogia institucionala e sus l'educacion populara.
Los enfants auràn la possibilitat de proposar de projèctes accompanhats de la debuta a la fin per dos animators diplomats( Brevet Professionnel de la Jeunesse de l’Éducation Populaire et du Sport, Loisir Tout Public).

Aquel acuèlh de lèser serà en partenariat amb lo Collègi Leon Còrdas, se farà dins los locals de l'establiment escolar tre la dintrada 2013.
L'associacion de l'acuèlh de lèser futur serà diferenta de la del collègi, ven doncas imperatiu de nos amassar per parlar de la creacion d'una associacion novèla per tota demarcha administrativa.
Volèm pas partir sens una idèa del còst financiar sus un projècte d'aquel amplor avèm estimat los còst de reven per una annada, per un accuèlh de 24 enfants enquadrat per dos animators/directors.
Per s'acordar d'un rescontre vos proposèm quatre datas sus Doodle ( ligam dejos). 

Demoram a vòstra disposicion per tota entresenha complementària.

Coralament 


Étant un nombre important de parent intéressés et la majorité d'entre vous n'ayant pu participer le vendredi 12 octobre 2012à la réunion d'information concernant le projet de création de l'accueil de loisir en partenariat avec le Collège Léon Cordes,nous prenons l'initiative de vous informer de la situation actuelle du projet.

Cet accueil de loisir sera donc ouvert aux jeunes de la 6ème à la 3ème. Il suivra l'esprit Calandreta, donc s'appuiera sur les outils de pédagogie institutionnelle et sur l'éducation populaire.
Les enfants auront la possibilité de proposer leur projet et seront accompagnés du début à la fin par deux animateurs diplômés ( Brevet Professionnel de la Jeunesse de l’Éducation Populaire et du Sport, Loisir Tout Public).

Cet accueil de Loisir étant en partenariat avec le Collège Léon Cordes il se fera dans les locaux de l'établissement scolaire dés la rentrée 2013. 
Le futur accueil de loisir ne faisant pas partie de l'association du collège, il devient impératif de nous rassembler afin de discuter de la création d'une nouvelle association pour toute démarche administrative.
Ne voulant pas partir sans une idée du coût financier sur un projet de cette ampleur  nous avons estimé le coût de revient pour uneannée, pour un accueil de 24 enfants encadrés par deux animateurs/directeurs.
Afin de s'accorder sur une rencontre nous vous proposons plusieurs dates que vous trouverez sur Doodle ( lien ci-dessous). 

Nous restons à votre disposition pour tout renseignement complémentaire.

Cordialement


Las coordonadas : 


Amaia : 04.67.06.81.13  o animacion@calandreta.org


Aucun commentaire:

Publier un commentaire